Jerusalem_here_I_come!!!


Martina bloggar om sitt liv i Jerusalem (hon bor där i ett halv år eftersom hennes pappa gör FN-tjänst där!) här!

Jag är så sjukt jäkla glad just nu!!! anledning? FÖR ATT JAG ÅKER TILL JERUSALEM PÅ TORSDAG!!!
Det var ju först meningen att jag, Beri och Linda skulle åka dit tillsammans, men det gick inte riktigt som planerat men så istället åker jag dit själv! Biljetterna är bokade, humöret är på topp och jag kan nog inte bli mycket gladare! Ska bli så himla roligt ska det bli!!
Martina är en av de roligaste, stördaste och snyggaste människor jag känner! Sen ska vi ju inte glömma att nämn hur mycket jag älskar hennes humor (och hennes hår!!)  Vi ska bada i döda havet, åka till Tel aviv och sola besöka klagomuren och ha så himla roligt!

OMG! jag kan inte sluta le!!

Kommentarer
Postat av: emilia

Då kanske vi ses på Arlanda, jag åker till Phoenix på torsdag :)

2009-10-17 @ 20:10:15
URL: http://emiliaaj.blogg.se/
Postat av: martina i jerusalem

JAG VET :D OH MY FUKING GOD VA BRA DET SKA BLI :D

2009-10-18 @ 22:35:45
URL: http://martye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0