a_w


Glöm det där jag sa om att jag skulle ligga i sängen och kolla på Gossip girl hela eftermiddagen. Jag kan nämligen inte sluta att gräva ner mig själv i den här killens bloggarkiv. Andreas Wijk heter han och är från och med nu den enda manliga bloggaren jag läser, någonsin! Har liksom aldrig lyckats hitta någon som det klickar till hos. Men den här killen har ju inte bara ett sött leende utan även en grymt snygg stil + att han sjunger som fantastisk bra! Så förhoppningsvis får vi se han i TV-rutan i höst eftersom han lyckades få en guldbiljett på Idol-audition  i Göteborg förra veckan. CHECK! CHECK CHECK!!


He has style, he can sing, has a cute smile and is hopefully competing in the swedish version of "American Idol" this fall. Check check check!


Kommentarer
Postat av: olivia

Åh jag vet vem han är:) Han har ju typ varit med i ett band som heter popcorn! Jättesnygg. Har sett videoklipp på honom på en kompis till honom facebooksida, han sjunger skit fint!

2009-09-17 @ 15:41:52
URL: http://oliviaisabell.devote.se
Postat av: Andreas

svar: jag måste först säga tack, så jätte mycket! :) Jag är 93a, jag fyller tidigt på året, så det var därför jag kunde söka till idol.



ha det jätte bra!

2009-09-17 @ 17:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0