random_pics


photos by me.

Alla ni som kommenterar, ni är bäst! TACK! Men ni kommenterar även "uppdratera mera!" vilket naturligtvis också gör mig glad eftersom det tyder på att ni gillar det jag gör. Men nu är det så att mitt liv är lite kaos just nu. Så jag blickar alltid på min prioretieringslista för att komma in på rätt spår hela tiden.

1. skola
2. jobb
3. vänner/familj
4. blogg

Mina dagar är allt annat än lugna nu för tiden. Skolan kör hårt på med prov, inlämningar coh grupparbeten, jag jobbar nästintill fulltid (80-90%) på subway och emellan där vill jag såklart umgås med alla fina människor som gör mig glad. Så en typiska dag i mitt liv kan se ut så här:
06.30: vaknar, skypar med Matilda.
08.00-16.00: skola.
17-23: jobba.
23.40 - 01.30: alone time (läser bloggar, bloggar, pluggar och käkar nattmat)

Visst låter det roligt? NOO!!!


Men på torsdag drar jag på semester! en mycket efterlängtad semster!
Hoppas ni har överseende med detta och att ni håller ut tills jag kommer tillbaka 100%. Men just nu får ni nöja er med sisådär 50%. LOVE TO YOU GUYS!

Goes to school from 8 am to 4 pm, working from 5 pm untill 11 pm and then home and sleep for five hours. As you can see I don't have a lot of time to blog. But I do my best and I hope you guys will stay with me through this stressful time! Going to school while having almost a full-time job is hard LOVE TOU YOU GUYS! YOU ARE THE BEST!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fina bilder!

2009-09-29 @ 08:24:28
URL: http://rebeccag.bubbleroom.se/
Postat av: naomi

suuperfina foton!

2009-09-29 @ 10:10:47
URL: http://modistiskt.se
Postat av: bella

verkligen jätte fina bilder! gillar den snöiga bilden väldigt mycket! samt den under

2009-09-29 @ 11:36:15
Postat av: Pappa

Nice skrivet fina bilder ha det i Barca



Pappa

2009-09-29 @ 16:22:57
Postat av: Sara

såå fina bilder<3

2009-09-29 @ 20:13:22
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0