hanna_aka_name_the_pet


Photos: http://www.myspace.com/namethepet 


Hanna aka Name The pet har gått på repeat hos mig de senaste månaderna. Hennes låtar är fantastiska!
Hade Matilda varit hemma hade hon slagit mig flera gånger om dagen eftersom hon hatar min musiksmak, haha! Hon är mer åt Talor Swift-hållet, ni vet "Romeo and julia". Det är nog det enda positiva med att syrran har flyttat ut ur huset - att jag kan lyssna på vilken musik jag vill. Och att det inte blir skidbackar i osten. haha! LOVE

Hanna aka Name the pet has gone on repeat at my place the last few months. Her songs are amazing!
If Matilda had been home right now, she had killed me because she hates my taste of music, haha! She is more to the Talore Swift-side, you know "Romeo and julia...". It's probably the only positive thing that my sister has moved out of the house - that I can listen to the music I want. And that there are no ski slopes in the cheese. haha! LOVE


Kommentarer
Postat av: Sara

vad fin hon är! puss

2009-09-15 @ 16:32:34
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0