my_day

• Jag är  tillbaka efter en sjukt rolig helg i sthlm! Även om jag älskar Stockholm så är det skönt att vara på hemmaplan igen.
• The notebook på engelskalektionen idag. Maja och Sofie grät så mycket att skolan nästan fick ringa in 25 stycken flytvästar.. Och jag själv satt och dreglade efter Ryan Gossling. Som vanligt. 
• Idag ska jag göra kanske det roligaste köpet på länge! Vad det är får ni reda på senare.
• Hade sett fram emot en kväll med famlijen. Hade tänkt laga mat och bara ligga i sängen och göra saker som egentligen inte är viktigt. Se några avsnitt av Gossip girl, läsa tusentals blggar, käka vindruvor och lyssna på musik. Men istället ringde dom från jobbet så ikväll hittar ni mig på Subway!




Kommentarer
Postat av: Mamma Flach

Va synd att vi missade hemma-med-familjenkväll.....

Men antar att det känns rätt bra med att jobba in lite stålar.....

Snart dax för lite shopping i Barca va?

Love you

2009-09-22 @ 06:15:09
URL: http://madamenyberg.blogspot.com
Postat av: martina i jerusalem

åååh jag vet! han är som en dröm verkligen! grrrrrrr

2009-09-23 @ 21:35:59
URL: http://martye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0