the_night_is_here

+ Ikväll var det jag som lagade maten hemma! Det blev "krämig kycklingsoppa". Både mammas och pappas tallrik var tom efteråt så jagantar att det gick hem.
+ Senare cyklade jag till min kompis Anton. Det gamla vanliga ni vet - snacka strunt, kika på idol och lyssna på bra musik. 
+ Skypat med matilda har jag gjort också!
+ Imorgon drar jag, Linda, Miccan och Beri till sthlm där vi möter upp Sliva och då börjar festligehterna!

+ Tonight I made creamy chicken soup. My parents liked it and so did I.
+ Went to my friend Anton's house after dinner and watched TV, talk about anything and everything.
+ Talked to my sister aswell. She seems to have it very, very well "over there" :)

SLEEP TIGHT EVERY ONE!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!

Eftersom du klär dig så frukansvärt snyggt så skulle det vara väldigt uppskattat om du visade fler outfits:) Tack förresten för en grym blogg!!!

2009-09-17 @ 23:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0