happy and tired


Hej darlings! Låg i sängen hela dagen fram till fem, tvingade mig upp och gjorde lite mat och gick sedan tillbaka till sängen. Vid åtta kom Linnea hit och vi hade en riktigt catch up-dejt med naturgodis och skvaller. Sen tog jag bussen inte till stan och satt på Antons balkong och snackade skit i några timmar. Nu är jag hemma och har precis satt mig ner i soffan med en ostmacka, té och Grey's Anathomy. Jag har haft en väldig bra söndag med andra ord, hoppas ni också har haft det! GODNATT

Kommentarer
Postat av: tuva

sluta vara så snyggg

2010-08-09 @ 01:08:07
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Anonym

visa hur du redigerar dina bilder? :)

2010-08-10 @ 12:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0