political


old pic, me by me

Tjabbatjenahallå! Vilken dag! Efter morgonpromenaden och skolan mötte jag upp Elina. Vi var nämligen inbjudna till att sitta i en "politisk panel" idag. Ni som känner oss vet att vi verkligen, verkligen inte borde sitta i en politisk panel eftersom vi är rätt oinsatta.. Hur som helts, den politiska debatten handlade om hur vi ska få bort arbetslösheten och som tur var slapp vi diskutera om den själva politiska delen, de skötte partirepresentanterna så bra själva. Min och Elinas del i debatten var mer att representera arbetslivet unga sida. Det gick relativt bra tror jag och det va faktiskt väldigt intressant att lyssna på politikerna, speciellt nu inför valet då jag ska få rösta för första gången. 

Kom nyss hem efter en powerwalk med Saga, nu blir de mat och Grey's! Hörs imorgon!  

Kommentarer
Postat av: milk/signe

hej Hanna! Kul att du kommer till Sthlm. Jag kanske ska dit i helgen, kanske åker bort, så jag får se helt enkelt! Tips på ställen att gå ut för 18-åringar är lite svårare, Jag går bara till 23-ställen. Men jag vet att Strand, Trädgården och Sommar har många yngre klubbkids! Sommar är sjukt hypat : ).



Have fun babe!

2010-08-25 @ 20:48:51
URL: http://rodeo.net/signe
Postat av: Monica

SV: Tusen takk! Tatt i hagen hjemme i sommer :)

2010-08-26 @ 03:00:47
URL: http://mkm.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0