summer:::


pic: Signe, who else?

Minns ni att jag skrev i ett inlägg precis efter Magaluf att jag skulle ta vara på dagarna som var kvar av sommarlovet? Vet ni vad? det är precis det jag har gjort den senaste veckan och helgen som är kvar ser inte ut att bli sämre heller för den delen.

Sedan det inlägget har jag haft några mysiga kvällar med tjejkompisarna, suttit i stadsparken med peace-gänget och snackat skit, dansat på kökstolar, haft några galna utekvällar med bästa tjejerna, balkonghängt hemma hos Anton, powerwalkat med Linnea i förmiddagssolar, och allmänt umgåtts med vänner så mycket som möjligt. Ikväll ska jag åka iväg till min morfars sommarstuga med ett gäng vänner, imorgon blir det utgång med Linnea, Linnea, Hanna och Ella och på lördag har fröken Friberg bjudit in till middag så hela peace-gänget ska träffas igen.

Nu blir det lite té-häng här i soffan innan Tuva och grabbarna kommer och hämtar upp mig. PUSS


Kommentarer
Postat av: tuva

ses snart baby :)

2010-08-19 @ 15:41:22
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0