day 22 - this month

Den här månaden har jag dansat zumba, varit ledsen men blivit glad igen tack vare mina fina föräldrar och mina fina vänner. Jag har skypat med Beri, hängt med Saga och plåtat ett underklädesrepotage för nöjesmix, hängt i Namaste och byggt pyssel med mamma. Haft spelkväll med Jill, Emelie, Carro, syrran och Julia. Jag har firat Josefine och Sara som fyllde år. Käkat bakispizza med mina vänner dagen efter.. Jag har varit på Luciavaka på sf med Jill, Julia och Elin. Jag, Lisa, Linn, Maja och Emma styrde finaste kvällen framför Så Mycket Bättre med trerätters och vin. Jag har haft julavslutning i skolan och fått jullov. Jag har hängt med Simon, jag har lunchat med mamma, Sebastian och Erika. Jag har haft filmkväll med Hanna, Ella och Linnea x2, somnat med Niclas och Lisa på varsin sida i en dubbelsäng två gånger. Jag har börjat kolla på The Big Bang Theory - det var kärlek vid första ögonkastet! Jag har jobbat,  haft spelkväll hemma hos Emma tillsammans med Linn, Lisa och Maja. Jag har krockat och kört på ett rådjur. Jag har shoppat julklappar med Josefine och Elin, haft världens mysigaste julafton, längtat efter sommaren x antal gånger och hängt med Lisa och Boris. Jag har åkt till Stockholm med Linn, Maja och Sara och shoppat. Jag har hängt med Martina. Jag har haft en jäkligt bra månad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0