från_min_iphones_synvinkel


Även fast vinter gör att min garderob känns värre än att jag blir placerad brevid ett skrikande barn på en 11 timmars-flight (alla som känner mig vet att jag inte alls gillar barn) så är vintern trots allt väldigt vacker. 

Innan jul samlades vi ett gäng på femton personer och bakade pepparkakor hemma hos Linda.

Min vän Tuva hade en rosa julgran hemma hos dom iår. hur fint?!

För någon dagen sedan tittade solen fram ++++

ego2000

HAHAHA! I det här solariumet fastnade min kompis Saga för ett par veckor sedan! Hon fick slingra sig ur den där lilla, lilla öppningen som ni ser på bilden. hahaha!

Mamma, pappa och jag åkte till USA och hälsade på min syster över nyår. Undra vad som uppskattades mest? att vi kom dit eller att jag hade köpt en iphone? (Hon blev helt besatt i den..)

och skolan är en fröjd när man har världens bästa tjejer omkrng sig varje dag. Kärlek till er! (och Matilda och Elina ser inte alltid ut som dom gör på just den här bilden.. jag lovar!)


Så här har alltså min vardag sett ut de senaste månaderna. Vardagsbeskrivning á la Signe.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, fastnade hon verkligen på riktigt?

2010-02-25 @ 15:42:36
Postat av: Eva

Den rosa granen, åhhhhh!

2010-02-25 @ 17:56:28
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: Anonym

hjälp!! att fastna i solariet är min mardröm.

2010-02-25 @ 19:35:34
URL: http://lifeisap.blogspot.com/
Postat av: elina

whaaaaaaat! den där bilden visar ingen rättvisa!

2010-02-25 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0