help. I need somebody. help.



Jag behöver er hjälp! Jag åker ju till Egypten på söndag tillsammans med Saga och det ända vi har planerat in den kommande veckan är: sola, bada, dricka drinkar, sova och läsa böcker. Visst låter det bra? Dock så har jag ingenting att läsa så jag skulle vilja ha lite tips på bra böcker som jag kan läsa! Jag ska till bibliotekt imorgon så snälla, ge mig lite tips nu!

Jag känner mig lite krasslig så nu ligger jag nerbäddad i sängen med en stor kopp te och kollar på film. Jag gillar inte ens te men det ska ju tydligen vara den bästa kuren när man börjar känna sig sjuk så det är bara att köra på! Apelsiner har jag käkat i mängderr också, C-vitamin tack!

Ikväll ska jag hem till min vän Linda och käka middag med mina tjejkompisar. Efter det ska jag jobba mellan midnatt oh 03.30 Ha en bra fredagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad gillar du för böcker?

ungdomsböcker av Sarah Dessen är att rekommendera iaf. Typ The truth about forever, along for the ride, this lullaby och just listen! De är alla väldigt bra

2010-02-26 @ 16:08:54
URL: http://solacement.blogg.se/
Postat av: madde

Magdalena graaf's senaste bok - det ska bli ett sant nöje att döda dig. Den är hemsk, men riktigt bra! Ett annat tips är de klassiska böckerna av Liza Marklund.

2010-02-26 @ 17:13:52
Postat av: a.

Alla böcker av Nick Hornby är riktigt bra, speciellt Fallhöjd och Om en pojke. Vampire Diaries böckerna av L.J. Smith är också rätt bra.

2010-02-26 @ 17:17:57
Postat av: Anonym

Stieg Larssons böcker är skitbra! :)

2010-02-26 @ 19:32:43
Postat av: Anonym

Boris Vian - Dagarnas skum



Kommentar: En vacker men lite sorglig kärlekshistoria - varning dock för att den är smått surrealistiskt skriven och kanske även en smula metaforisk.

2010-02-26 @ 19:52:10
Postat av: Josefin

Alla böcker av Jodi Picoult.

Prep av Curtis Sittenfeld

Dear John av Nicholas Sparks

Böckerna av Denise Rudberg

Alla böcker av Harlan Coban



Hoppas du får det bra i Egypten!

2010-02-26 @ 20:17:16
URL: http://nannydiaries.blogg.se/
Postat av: anna

jag rekommenderar verkligen "the lost symbol" av dan brown, och även da vinci koden om du inte har läst den! ;)

2010-02-26 @ 22:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0