3_questions

1. Vad vill du göra i framtiden?
Min dröm/mitt mål är att först åka iväg till Stockholm ett år och plugga modevetenskap på sthlm universitet.
Efter ett år i stockholm ska jag - om allt går som planerat - åka iväg till New york och gå en engelska blandat med mode/design-kurs där som håller på i 9 månader. Skolan ligger 40 minuter utanför New york. Det är mina planer inför de närmsta kommande åren. Här kan du läsa om den utbildningen jag vill gå på i New york. Så ser mina närmsta drömmar och mål ut.
2. Vilket hotell bodde du på när du var i Barcelona?
Tyvärr så kan jag inte svara på det eftersom jag inte minns.
3. Vart jobbar du?
På subway vid rådhustorget i Gävle.

Kommentarer
Postat av: Mamma Flach

Jag kan säga till alla som undrar.

- Hotellet var inte värt att komma ihåg vad det hette. Sååååååå sunkigt, men det låg bra till.....

Kram-KRam

2010-01-20 @ 01:55:48
URL: http://madamenyberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0