goodnight_cuties



+ matilda.
+ att Matilda, Ellen och Simone "projektarbete" i lördags blev så jäkla lyckat! (som deras projektarbete tog dom på sig uppgiften att "fixa till" en krog här i gävle och det visade sig bli en succé! stort grattis!)
+  kyckling soppa a lá pappa ikväll.
+ guldbagge-galan (och naomi rapace såklart!)
+ att syrran har fått kommit hem från sjukhuset! love to you!
+ mindre än en månad tills jag och Saga åker till Egypten!
+ blev av med min "jag-läser-din-blogg-kan-jag-få-ta-en-bild-med-dig"-oskuld i helgen  när en söt läsare kom fram och ville ha en bild med mig tillsammans med henne! Hur kul som helst!
- plugg-måndag.
+/- Vill åka till uppsala! men har inte någon resa inbokad..


Kommentarer
Postat av: tuva

jag vill också åka, helst typ NUUUUUUUUUUU!!!!

2010-01-26 @ 10:25:50
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: matilda

<3<3<3

2010-01-26 @ 12:51:42
URL: http://chickenrace.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihihi..

2010-01-26 @ 17:49:52
Postat av: Anonym

Guldbaggegalan var hiiimla bra1 :)

2010-01-27 @ 08:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0