striped_



tröja & jeans - H&M, klocka - DKNY

"Hur har du råd med alla dina resor?"
Ja det är några av er som undrar hur jag har råd att först har råd att åka utomlands sex gånger förra året och redan nu har börjat planera in resor det här året. svaret är enkelt - jag jobbar!
Förra året betalade jag London- Jerusalem- och Cypern-resan helt själv med lite mat-pengar från mina föräldrar. Resorna till Spanien, USA och Barcelona betalde mina föräldrar åt mig eftersom jag åkte med dom. Dessa resor tog jag enbart tog med mig egna fickpengar.

Sådär, nu vet ni! CIAO 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vart jobbar du? :)

2010-01-19 @ 17:26:45
Postat av: tuva

men snygging då :) jag ska till frissan imorgon och kankse träna så blir svårt att hinna imorgon. Men torsdag kanske? :)

2010-01-19 @ 17:54:44
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Klara

Vilket hotell bodde du på när du var i Barcelona? Tacksam för svar då jag ska dit snart men inte vet vart jag ska bo! :))



Älskar din blogg!

2010-01-19 @ 17:57:23
Postat av: Lovisa

Älskar din blogg!



Undrar en sak bara, om du har lust att svara; vad vill du göra i framtiden? (Jobb, studier)



2010-01-19 @ 19:53:34
Postat av: L

Du inspirerar mig otroligt mkt!

2010-01-19 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0