a list if you're interested_

Gillar: lyckopiller-människor, resa runt på jorden, filmkvällar, musik och choklad.
Gillar inte: falska/dryga/oförskämda/malliga människor, oliver, gurka och fjortisar.
Blir glad av: underbara kommentarer och ännu underbarare vänner.
Modekjedja: weekday.
Modetidning: ELLE
Läser annars: körkortsboken..
Lyssnar på: Name the per, Robyn, Linnros, Miike Snow, Laura Marling, lykke li, coldplay.
Dricker: helst varmchoklad eller mammas rabarbersaft. 
Äter: helst av allt? mexiacan-food, Maxmål eller husmanskost. 
Färg: svart, vitt grått. booring men ack så snyggt.
Smink: i.d
Skor: Jag gillar high heels, men oftast glider jag omkring i mina converse.
Vad klär du dig helst i: slitna jeansshorts, korta och höga i midjan. nått enkelt upptill. 
Vad klär du dig aldrig i: foppa-tofflor.
Sparare eller slösare: jag kan spara om jag verkligen vill och behöver.
Morgon - eller nattmänniska: morgon. älskar att ligga i sängen och dra sig inann man går upp och käkar hallon-smoothie och smörgåsar. lovin it!
Favoritgodis: choklad (marabou!!)
Favoritfilm: romantiska komedier är min grej. breakfast at tiffany's är en favorit också.
Favoritserie: how i met your mother!
Vad vill du jobba som: Stylist verkar hur kul som helst.
Syskon: jag har tvillingsyster, femton minuter yngre än mig själv.
Pojkvän: Nej.
Dröm pojkvän: en snäll, romantisk, rolig , pratglad med nåt speciellt utseende. lagon musklig.
Hur många barn vill du ha: egentligen inget, tycker inte om barn. men kanske tyå två. 
Favorit årstid: jag gillar alla årstider. men mest sommar.
höstplaner: Magaluf nu på onsdag, london lite senare i höst och påbärja mitt sista år på gymnasiet.
Favorit väder: bara det är sol så är jag nöjd. Inget går upp emot en solig, snöig vinterdag.
Spelar du instrument: Nej, men jag plinkar på piano när jag får chansen.
Gillar du att sjunga: ja. när jag är ensam hemma sjunger jajg för högt och inte alls vackert. men kul är det. 
Har du tatuering /piercing? ja, eller mina hål i öronen är igenväxta typ. En tatuering.
Humör just nu: glad, trött och förväntansfull.

Kommentarer
Postat av: Panda

Hallå! Är också från Gävle och funderar på att tatuera in en textrad. Det jag undrar är till vilken taturerar och ställe gick du till? Hur lång tid tog allt förberedande arbete innan du väl satt där i stolen?



Tack för en awesome blogg!

2010-07-26 @ 16:36:24
Postat av: Anonym

jag gillar; sånna här inlägg!!

2010-07-27 @ 08:03:05
Postat av: Linn

how i met your mother. (L)

2010-07-27 @ 18:22:17
URL: http://alreadythere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0