work x1000


Hejhopp! Jag jobbade i torsdags hela dagen 06.30-13.00, senare på kvällen gick jag till min andra arbetsplats (Restaurang Mezza notte) och jobbade 18-01), igårkväll jobbade jag från elva till halv fyra. Strax ska jag åka iväg och jobba på Mezza notte igen till sent i natt, och imorgon öppnar jag 9.30 på Gouter (fd. Subway). Min helg består typ av hundra procent jobb. med andra ord.

Men lite roligheter har jag lyckats fått med också som tur är. Igår åkt jag till stranden med Linnea, Linnea, Hanna och Ella. En riktigt tjejhäng på stranden! Senare på kvällen åkte jag, Saga och syrran in till stan och käkade musslor. Hur har ni det om dagarna? Bra hoppas jag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0