9, june 17:47

Det går inte att lägga upp bilder!!! Hur jäkla dåligt är inte detta? Jag hade ju så mycket att visa för er - min tatuering, , dagens dagens, min nya röda blus jag köpte idag och lite andra köp men det får väll helt enklet vänta.

Hur mår ni idag? Har ni fått sommarlov? Jag får sommarlov imorgon och ser verkligen fram emot tio veckors ledighet (fast vem gör inte det?) Ska bli så otroligt mysigt och underbart. Har så mycket att se fram emot och saker jag vill göra!

Mötet idag gick jättebra, jag går omkring med ett stort leende just nu! Anledningen till att jag är så glad är för att jag har fått chansen att göra ett test-repotage för Nöjesmix (en tidning här i Gävle) i nästa nummer där jag ska styla badmode. Sköter jag mig får jag chansen att eventuellt fortsätta att jobba där så nu ska jag verkligen ge allt och göra så bra ifrån mig som jag bara kan. Önska mig lycka till snälla ni! PUSS

Kommentarer
Postat av: emmi

Vad roligt för dig, Lycka till verkligen! Har själv också fått jobb på en stor lokaltidning över hela ystad och lite till! Ska styla ett modejobb nästa vecka!



Vi får ha kontakt nu o se hur det går för oss!:) Men grattis, superkul!

2010-06-09 @ 20:28:30
URL: http://emmismode.blogg.se/
Postat av: klara

Åhh vad roligt, lycka till!!!

2010-06-10 @ 18:13:51
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0