last days with my iphone


Jag och Beri gick till djuraffären..

vi firade midsommar med släkten i fina bovik<3

Matilda kom hem på midsommarafton och det firade vi med hallonsoda..

dagen efter firade vi med rosa bubbel..

vi fick converse-besök..

vi gick ner till vattnet och badade..

dagen efter det fikade jag Micaela och Matilda inne i stan..

Vi åkte till Mcdonalds för att möta upp Martina..

På kvällen bjöd Christian mig, Matilda och Micaela på middag inne i stan

igår åkte jag Martina, Micaela och Matilda till bovik och stekte i solen..

På kvällen drog vi med oss lite fler och åkte tillbaka till bovik för att se på solnedgången..

De senaste dagarna har varit minst sagt underbara. Solen har varit vår bästa vän, jag har spenderar en massa tid med Matilda och har verkligen njutit av sommarlovet. Så bloggen har inte varit prio ett med andra ord.. Men snart är jag tillbaka igen, jag lovar! Ska bara njuta lite med och göra en tripp till peace&love.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0