london_one_night


En av kvällarna i London mötte jag upp min barndomsvän Mikaela och hennes vänner. Mikaela flyttade till London i januari för att plugga på St. Martins och började jobba på All Saint efter att hennes studier var avklarade. Vi gick till Carnaby street och tog en öl på en pub, pratade loss om vad som var aktuellt i våra varsina städer (Gävle ändes en aning tråkigare än hennes London..). Sen gick vi vidare till hennes lägenhet och drack té ute på hennes minibalkong. När klockan började närma sig hemgång tog jag en mysig promenad i min ensamhet hem till Ninas lägenhet igen. En väldigt bra kväll.

- jag glömde såklart kameran den här kvällen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Javisst, två veckor i frihetens tecken har det varit.

Spännande det låter med Saint Martins. Jag önskar lite att mina studier var avslutade samtidigt som man typ vill pligga livet ut för att det känns mindre skrämmande.

Postat av: miriam

åh härligt!!

har du någon kontakt med maja förresten? hon bor ju i london, tänkte om du var och hälsade på henne?

2010-06-05 @ 23:06:28
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0