questions_

1. Jättefina bilder :) en fråga bara, har för mig att du har skrivit innan att du inte dricker alkohol, varför sitter du då med en cider på cyklen?
Tacktack! Ja, jag skrev för några månader sedan att jag inte drack, vilket stämde . Jag drack inte förut men nu dricker jag någon gång ibland.

2. Hur blir du så bruuun?! Grymt avundsjuk!

haha, jadu, ärligt talat et jag inte. Jag var i Egypten i mars, sen har jag solat solarium 2-3 gånger men annars är det nog generna som har gett mig den turen att vara relativt brun året om. Men nog var jag vit som ett spöke i vintras också haha!

3. Underbar blogg, Vad fotar du med?
Tack tack tack! det värmer så! Jag fotar med min Nikon coolpix P6000 och min nya systemkamera Olympus e-410. Jag har även en söt liten grön digitalkamera också men den är förtillfället trasig.

4. Hur gör du rörliga bilder?

Gud, jag har fått den här frågan tusen gånger, och jag lovar att jag ska göra en liten guide någon gång då jag har tid. Just nu har jag dock inte det men som sagt, jag lovar att det kommer en guide inom den närmsta framtiden :)

5. Vad kostade tatueringen?

Den kostade 1000 kronor. Värt varenda öre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0