questions_

1. Underbar kjol! När är den köpt?
Kjolen köpe jag i London för ett par veckor sedan. Den kommer från H&M och är från trend-avdelningen så spring in till närmsta butik som säljer trend så tror jag att du kan hitta den där!

2. Gjorde det ont när du gjorde tatueringen?
Faktiskt inte, självklart var det inte särskilt skönt men alla runt omkring mig hade varnat mig om att det skulle göra så jäkla ont att jag hade sådana förväntningar om smärtan att den kändes "lättare än vad jag hade trott". Sen tog det bara ungefär 15 minuter att göra färdigt tatureringen så det var enkelt att bara tänka "kom igen, det är bara 15 minuter av ditt liv, 15 minuter.. 15 minuter" haha!

3. Jag undrar vad du har för storlek på dina levis-shorts? Jag kollade runt lite på tradera, och där har en person som säljer ett par 501 skrivit att W29=S/XS.. låter jättekonstigt.
När jag köper jeans i butik så köper jag oftast stl 25 eller 26 men på mina ljusblåa jeanshorts har jag stl 32 och på mina mörkblåa stl 28. Väldigt märkliga storlekar med andra ord. Jag tror att det är lätt att "misslyckas" när man köper Levi's-shorts på internet just för att storlekarna varierar så väldigt mycket. Mitt tips är att istället åka till närmsta Urban outfitter's butik och gå loss där istället, det har jag gjort de senaste tre åren. Har man inte möjligthet till att åka till en sån butik får man förmodligen chansa och köpa dem på internet och hoppas på att de passar iallafall men jag kan nog också säga att W29 0 S/XS.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack!

Och tack för svaret, den var grymt snygg alltså!

2010-06-14 @ 22:07:55
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0