woops!



Woops, det blev en liten ofrivillig paus där i några dagar. Ledsen för det! Jag har minst sagt haft fullt upp de senaste dagarna. Först har jag såklart jobbat på Subway som vanligt men jag har även fixat det sista inför fotograferingen som ägde rum idag. Jag var rätt nervös i förmiddags måste jag medge när jag mötte upp modellerna på sminket. Jag vill så gärna att resultatet ska bli så bra som möjligt och känner stor press - framför allt från mig själv - men även från andra håll och kanter. Hur resultatet blir får jag och ni se inom en snar framtid, jag skriker till när nummret kommer ut och när det kommer ut på webben! Tills dess får ni se lite bilder på hur det såg ut idag när vi fotograferade ute vid storsjön. Tack fotografen Frank, tack alla modeller Linnea, Nathalie, Rasmus och Linus!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad är det för fotografering du har jobbat med? :)

Postat av: Eva

Det blir säkert super, du verkar begåvad! Don't worry :)

2010-06-21 @ 21:13:43
URL: http://nonplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0