questions_

Har fått lite frågor i kommentarsfältet på sistonde, so here are the answers!

1. Hur utalas ditt namn?
Det stavas Flach, men många gör misstaget att säga "Flash". "Flack" ska det vara, lite som "nagelack".

2. Vad har du för kamera?
jag har en Nikon coolpix p6000. Supernöjd!

3. Har du köpt skinnjackan på h&m?
Jag antar att du syftar på den här skinnjackan, och ja, den är från H&M.

4. Hur har du gjort för att få så många besökare? Blogga du jättemycket i början eller hur gjorde du?
"så många besökare" vet jag inte riktigt om jag jag.. någon riktigt strategi har jag nog inte heller haft. Jag har mest bara bloggat för att det är roligt och sedan tagit åt mig kritik och försökt förbättrat mig efter det :)

5. var köpte du din klädstång som du har på ditt rum ?
Min klädstång har jag köpt på IKEA, 129 kr!

6. Är du ofta utomlands?
JAg älskar att resa och gör det därför så ofta jag kan. Förra året var jag utomlands sex gånger och hoppas att jag får många tillfällen även det här året.

7. vad pluggar du?
Jag går en linje som heter "Business" och motsvarar lite sam ekonomi.

8. Vad vill du bli?
JAg har många drömmar och planer men helst av allt vill jag bli stylist eller journalist/skribent. Någonting inom mode är iallfall det jag drömmer om att jobba med i framtiden.

9. Hur lång är du?
Jag är 170 centimeter.

 


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

HAHAHAHA du är ju bara för söt. och typ det sötaste någon skrivit. TACK snyggooooo, kram

2010-03-19 @ 19:29:45
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0