honey_i'm home!!!!


När Nina var tvungen att jobba, hängde jag i Hyde park och värmdes av solen!

HEJ! jag är hemma! Har haft fyra fantastiska dagar i London! Imorgon väntas jobb och på söndag väntas plugg.. Från roligheter till tråkigheter med andra ord.. Ikväll har jag haft filmkväll med tjejerna och körde för första gången EVER på motorvägen med mamma när det var dags att åka hem, WOHO! Eftersom jag inte fick mer än två timmar sömn i natt ska jag nu hoppa ner under täcket och somna till något dåligt program på tv. Under helgen ska jag försöka lägga upp bilder från resan, låter det bra? CIAO!

Kommentarer
Postat av: julia

Söta du, ska bli roligt att se bilder! Kram

2010-05-22 @ 08:39:45
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej! Hemma igen,då kanske du vill ut på landsvägskörning. Hoppas vi ses. Kram.

2010-05-22 @ 10:11:04
Postat av: L

får ett tag sen skrev du om en sida där man kunde kolla på gratis serier och filmer? vad hette den sidan ?

2010-05-23 @ 10:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0