london_part:five


Medans Nina var på jobbet och slet gick jag ut i solen och njöt!

JAg köpte med mig nötter doppade i choklad och promenerade runt i Mayfair


Jag satte mig på en italiensk glassbar och beställde in tre kulor. I solen satt jag där och läste min bok.

Sen gick jag vidare och stannade till vid Ben's cookies och köpte med mig kakor och begav mig sedan vidare till..

Hyde park!

Där låg jag i gräset resten av eftermiddagen och läste min bok, kollade på förbigående människor och granskade himlen. En väldigt bra dag.


Kommentarer
Postat av: Ewezi

Härlig färg på naglarna :D!

2010-05-29 @ 14:06:19
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du är så söt, älskar den bild när du ligger i gräset och tar kort uppifrån! :)

2010-05-29 @ 20:10:54
Postat av: Anonym

var har du köpt dina raybans :(?

Kan du snälla maila mig simonepersson@__hotmail.com

2010-07-29 @ 16:03:30
URL: http://simonep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0