tisdag_


Hej allihopa! Lite ego2000 såhär på tisdagseftermiddagen. Tack för all feeback på min nya frisyr igår! fasiken vad ni är underbara! LOVE TO YOU ALL!!! Nu ligger jag och kikar på gårdagens avsnitt av Svenska Hollywoodfruar samtidigt som jag slänger i mig en smarrig smoothie. Om en timme ska jag cykla iväg till jobbet, kommer hem vid halv-tolv tiden och då tänkte jag slänga in lite musik här innan jag går och lägger mig! HEJHOPP!

Och en till grej, jag har en typ av en stalker efter mig! true story! Helt freaky! Berättar mer om det sen..

Kommentarer
Postat av: Julia

läskigt med stalker :s



du är så himla fin! vart kommer din cardigan ifrån? :) supersnygg!

2010-05-11 @ 18:17:19
URL: http://jajulias.blogg.se/
Postat av: martina

omg so ive heard!!! (beri, vår egna lilla skallertidning, expressade) länka så jag kan tracka henne!!!111111

2010-05-11 @ 21:23:06
URL: http://martye.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, kan du inte skriva lite mer om självförtroende? hur bär du dig åt med att bosta ditt självförtroende och självkänsla? tack.

2010-05-12 @ 17:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0