Dagens.....

dagens saknad: de vänner jag träffar alldeles för sällan<3
dagens längtan: nästa måndag då Robyns tredje album släpps.
dagens låt: KLICK KLICK KLICK!
dagens tråkigaste: att jag har spenderat hela förmiddagen med högar av plugg.
dagens bästa: ska träna med Linna ikväll!
dagens humör: trött. Har precis vaknat upp ur en två timmars "powernap" i soffan.. 
dagens dåligaste: Jag försov mig och vaknade fem minuter innan nationella provet i Svenska började idag..
dagens uppskattning: Glee. Världens bästa serie som jag startade dagen med.
dagens hälsning: till Linda - Wingardium Leviosa!!!


Kommentarer
Postat av: maja

älska glee!

2010-11-17 @ 23:17:38
Postat av: tuva

vad händer på fredag snygging?

2010-11-18 @ 00:06:39
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0