good night cuties!


Jag gjorde ju ett besök hos frissan idag, lite ljusare och lite kortare. vad tycker ni?J Jag tycker det känns lite för grått, men som min fina vän Sara sa "grått är det nya blonda", sant eller inte så ser jag ut såhär från och med nu iallafall. Ikväll efter jobbet har jag hängt med finaste Sliva och Martina och nu rundar jag av kvällen med idol på tv4play.

Tack tack tack alla fina ni för all respons på det här inlägget. Ni är så jäkla klockrena! Vilken dyster dag som helst kan ni pigga upp mig och få mig att bli glad igen. Tusen tack för att ni finns!

P.S HÄR kan ni kolla på en massa bra tv-serier, för er som undrade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint! Jag gillar kalla gråblonda toner, försöker få in mer sånt i mitt hår!

2010-09-24 @ 05:39:46
Postat av: tuva

ser skitsnyggt ut ju!

2010-09-24 @ 10:04:13
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: tuva

ser skitsnyggt ut ju!

2010-09-24 @ 10:04:37
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/
Postat av: Josefin

Där finns inget att klicka på om man vill komma till den sidan med tv-serier. Vill du skriva ut den igen? :)

2010-09-24 @ 14:19:28
Postat av: lovisa

fin

finare

hanna!!!!

2010-09-24 @ 14:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0