let's get healthy!


allt - H&M

Såhär har jag sett ut idag! Nu mår jag sämre igen så imorgon blir det soffhäng med té hela dagen för mig del! Fick den här kommentaren imorse av en söt läsare:

"Du borde stanna hemma o vila, strunt i skolan, den finns kvar ;) Ett tips för att bli frisk snabbare är att dricka MASSOR med grönt te, typ 5 koppar/dag!"

Té-biten har jag ju som ni vet inga problem med men de där med skolan får mig att skapa lite ångest. Men imorgon ska jag tvinga mig själv att stanna hemma hela dagen. Några tips på filmer jag borde se?


Kommentarer
Postat av: anna

i skuggan av värmen & the notebook är finfina filmer :)

krya på dig hanna, och té åt folket!

2010-09-08 @ 22:27:25
Postat av: Alicia

Chasing Liberty var min favoritfilm för några år sedan. Gillar även The Proposal, ger mycket skratt, jag lovar!

2010-09-09 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0