questions, Sept. 20, 2010


London subwaystation by me.

1. Bor Saga hos er nu eller? Hon verkar vara så ofta hos er..
Japp, Saga bor hemma hos oss för tillfället. Hon och hennes mamma flyttar in i en lägenhet den första oktober men var tvunga att flytta ifrån deras tidigare lägenhet redan första september.  Jag tycker de är så jäkla  mysigt att ha sin bästa vän hemma hos en hela tiden att jag inte vill att hon ska flytta härifrån. 

2. När kommer nya nöjesmix-nummret ut? Där du har stylat modesidorna menar jag.
På fredag :)

3. Kan du inte göra en London-giuide?
Klart jag kan de , men tro itne att ja gär någon ty av expert men jag ska göra vad jag kan :)
Jag lovar att det kommer ut någon typ av guide under den här veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0