popaganda pt:3


Häng på världens mysigaste uteservering, nachos, vin och skratt +++

Vi drog oss upp från vår lilla mysiga tvåmannabäddsoffa hemma hos Kalle och Linus och drog in till stan!

Vi lyckades typ aldrig att åka tunnelbana/pendeln utan att antingen hoppa av för tidigt eller försent..
Bra jobbar tjejer!

Vi hade matchat varandra lördagskvällen till ära..

Vi mötte upp Niclas..


Securitas var kvällens räddning helt klart! Inga fler kommentarer..

På söndagen satte vi oss ner och käkade brunch med scones, smoothie, té och maracones. Har sagt de förr, men jäklar vilken bra helg vi hade!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag måste fråga! Jag sitter här och har gjort en "turban" på mig själv, och åh, vad fast jag blev. Så snyggt! Men hur matchar du helst turbanen och kommer du att bära den i höst? Jag kände nämligen att det var en sommargrej men jag kanske har fel?

2010-09-01 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0