what'zzz up?


GOOD EVENING! Jag sitter tillsammans med syrran och tittar på film. Vi ser "Remember me" och jag har redan fallit för Robert Pattinsson (igen, förra gången var efter första twilightfilmen..) och det har bara gått fem minuter av filmen. Hur snygg?!


+ good feel-dag.
+ Cafét som börjar bli färdigt i skolan.
+ psykologi A-kursen som startade idag.
+ Syrran har börjat blogg igen!! Men hon är osäker så in och tjata på henne! LÄNK
+ B&J's mys med familjen framför idol.
+ filmmys med syrran.
+ Matilda bakade brända mandlar igår som vi äter upp idag.
- vi har inget namn till cafét, förslag?

Kommentarer
Postat av: Erika

Café Indigo. Nu är det visserligen en färg och jag är rätt övertygad om att det inte är färgerna ni har i caféet. Men jag tänke - ni ska ju till Indien. Indi Go. Om Caféet kommer att fortsätta finnas kvar efter ni tagit studenten så kommer det ju alltid att ha något med er att göra eftersom ni startade det för att kunna åka till Indien. Lite småroligt sådär :))

2010-09-10 @ 00:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0