why can't I wear shorts today??



Idag önskar jag mer än någonsin att jag kunde dra på mig mina favvoshorts från Levi's och hoppa på cykeln in till skolan. Men vädret utanför fönstret får mig såklart att skippa den idén. Istället blir det ett lite mer varmare alternativ..

Idag ska jag till skolan en snabbis och planera lite med café-brudarna. Efter de tänka jag springa omkring på stan och plocka till fotograaferingen på söndag och vid tre ska jag möta upp tjejerna för en fika. Sådär, nu vet ni vart jag håller hus idag. Hörs senare! BYE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är temat på fotograferingen denna gången då?

2010-09-10 @ 15:33:17
Postat av: Alicia

Saknar också att ha shorts på mig :(

Tycker väldigt mycket om din blogg, och älskar klädstilen du har!

2010-09-10 @ 15:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0