egypt,


Det blev lite problem med barnhemmet vi skulle åka till Indien så nu, efter mycket om och men, har vi istället en annan destination - Egypten!!! Den 8 mars sitter jag, Lisa, Linn, Sara och Julia på ett plan ner mot sharm el sheikh! Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men med det här alternativet är vi alla jäkligt nöjda och glada iallafall!


Jag och Lisa suttit och skrivit CV åt henne, druckit té och lyssnar på musik. Nu ska jag bege mig mot gymmet och för att köra ett dubbelpass med Linnea. Hörs senare! BYE BYE

Kommentarer
Postat av: gabriella

din blogg är underbar :)

2011-01-24 @ 19:42:35
Postat av: martyparty

kilili! I like! salam aleikum chokran habbibi! då får du hälsa min hemtrakt från mig <3

2011-01-24 @ 22:27:03
Postat av: Erika

Du, den där bänken (eller vad tusan jag ska kalla det) http://withchocolateonit.blogg.se/2010/december/day-17-your-room.html#comment (fjärde bilden uppifrån) vart har du köpt den? Jag är ute efter något liknande man kan inte hitta någon :(

2011-01-24 @ 23:26:58
Postat av: Anonym

Varför ska du åka till ett barnhem när du inte tycker om barn?

2011-01-25 @ 08:59:38
Postat av: rebecka

haha jag gillar frågan över

2011-01-25 @ 15:00:13
URL: http://iblamethetelly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0