until we bleed



Morsningkorsning! Igårkväll åkte jag hem till Simon och såg ett avsnitt av Drottningoffret (måste ses! svtplay) innan jag åkte hem och körde hemmaspa mitt i natten..

Min första lektion börjar klockan tre idag men trots detta så befann jag mig i skolan strax efter åtta imorse. Anledning? Namasteöppning! Jag borde inte klaga, för Namaste är det roligaste jag har gjort i hela min tid i skolan men ibland är det jäkligt tufft att dra sig hit innan solen ens har gått upp..

P.S Jag ska svara på frågorna, har bara inte haft tid. Hoppas ni förstår.

Kommentarer
Postat av: lovisa

vi förstår! vill oxå ha ett "namaste"!!!

verkar urkul

2011-01-18 @ 18:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0