rain, rain rain


Jag, Saga och Micaela åkte till min sommarstuga igårkväll. Vi grillade, snackade om allt mellan himmel och jord, skrattade, kollade på bridget Jones 1 & 2 och utanför fönstret öste regnet ner. ÅH! HÄRLIGT! 

 - Jag vill träffa fina Martina som bor i mellanöstern, men det får jag förmodligen inte göra förrän i november då hon flyttar hem igen.. Här kan ni följa hennes blogg.
- jag vill träffa mina fina syster Matilda. Ni följer väll hennes liv i Kaliforninen här?
- nu ska jag iväg och jobba! och jag måste cykla i regnet för att ta mig dit.. YEEY!

Kommentarer
Postat av: martina i mellanöstern

babe! i november blir det RÖJ!!! saknar dig bajsmycket <3 KÄMPA PÅ SUBWAYBABY!

2009-08-20 @ 08:17:40
URL: http://martye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0