tomt i plånboken..

Den senaste månaden har jag verkligen gillat, min garderob också. Dock inte min plånbok (den kan i och för sig inte prata, men jag kan tänka mig vad den skulle ha sagt om den kunnat det..) Här är lite nya grejer som har fått flytta in  hemma hos mig på sistonde: en "mormor-mönster"-tröja fick jag med mig idag ifrån Uppsala, en shortsdress som jag ska matcha med bruna ben i sommar, ett grått linne ifrån weekday, en hudfärgad t-shirt ifrån monki, en jeansskjorta, min julafton-klänningstickad tröja med broderi från beyond retro, en paperwaist-kjol och slutligen två tröjor ifrån H&M. Som sagt - fullt i garedroben och tomt i plånboken. Jäklar! jag som ska till stockholm på fredag.. love.

Kommentarer
Postat av: Fina

jag vill också shoppa massor :)

2009-01-18 @ 22:50:55
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Anni

åhhh nu blir jag avundsjuk!! jätte snyggt alltihop! du har grymt snygg stil!! :)

2009-01-19 @ 18:12:50
URL: http://ara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0