THANKS!


Jag har så mycket att få fram i det här inlägget så jag gör det på det här viset:

1. TACK för alla gratulationer igår. Här på bloggen, på facebook, via sms, kalasgästerna och Alex, Johan och Viktor som fulländade dagen med ett skrattfyllt kvällsbad!

2. TACK för all respons angående det här inlägget. Det fick mig att få tillbaka lite gnistror till den här på bloggen! Nu smäller det! Jag ska blogga sönder era hjärnor!!

3. Ni är supergulliga ni som läser min blogg men jag skulle bli ännu gladare om ni kommenterade lite mera! :)

4. Gud, om du finns där uppe i himmelen, kan du aldrig ALDRIG ta ifrån mig det här fina vädret är du snäll?!

5. Har fått lite frågor på senaste tiden:
 A) Vart jobbar du? Jag jobbar i första hand på Subway (på hörnet vid rådhustorget) och i andra hand på restaurang Bergrenska gården - Kom dit vettja!
 B) Hur håller du dig i form?  Jag har  alltid ignorerat dessa frågor även fast ni har frågat på en hel del om det senaste halvåret men jag kan väl ge en liten kommentar till det iallfall.  Förr tränade jag och åt nyttigt men nu ser det lite annorlunda så jag äter godis och glass i stort sett varje dag! Chocklad (marabou, center) och glass (B&J's och daim) är favoriterna.  Om jag rör på mig? Nej. Det är inte direkt som att jag knyter på träningsdojjorna och ger mig ut i springspåret men jag cyklar väldigt mycket nu på sommaren. Nästan vart jag än ska så hoppar jag på hojjen! SÅ nu vet ni! 

6. TACK till alla mina vänner! utan er hade mina dagar varit så fruktansvärt tråkiga!

7. Nu fick jag ut mig en hel del! skönt! Nu ska jag käka lite hamburgare som mamma just nu står nere och fixa iordning! XO

Kommentarer
Postat av: Anonym

"jag gick ner rätt mycket för ungefär ett år sedan" hur gjorde du då? tränade du mycket eller? p.s bra blogg! =)

2009-06-30 @ 21:16:54
Postat av: Miriam

:)

2009-06-30 @ 22:46:54
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: hanna

vad söt du är! kul att du har fått tillbaka blogglusten och hur snygga är inte skorna som står bakom dig på sista bilden.

2009-06-30 @ 23:36:37
Postat av: Anonym

men hon hade anorexia pucko!

onödigt att ens kommentera.



jag tycker iaf att det är kul att höra att du mår bättre, du ser mkt gladare och vackrare ut!

2009-07-01 @ 02:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0