questions_

Någon ställde några frågor i tidigare inlägg som jag tänkte svara på.

1. Hur får du pengar till alla resor?
Jag jobbar och sliter och när pengarna rullar in lägger jag direkt dom i mitt sparkonto. Det handlar om vilja tror jag. VILL jag verkligen resa (vilket jag vill mest av allt vill) så gäller det bara att kämpa för det!
2. varför åkte inte du också som utbytesstudent till usa?
När min syster började prata och planera runt allt det här med USA stod jag på en punkt i livet då ett år utomlands inte direkt passade mig. Hade jag fått möjligheten idag hade jag nog tänkt annorlunda och kanske dragit iväg jag med. Men jag har en framtidsdröm/plan om att åka till New York efter gymnasiet och plugga så jag siktar mot det istället.
3. hur kom ni in på klubbarna i cypern?
Det är inte samma system på krogarna i cypern som här i Sverige. Ingen 18-års gräns alltså så det gick bra :)
4. åkte du helt sj med kompisarna till cypern?
Japp, FF! Martina, Beri, Sliva, Linda och jag hade sjukt roligt i Cypern i sommras!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hur fick du jobb på subway? Vill också börja jobba lite extra på helger och kvällar!!

2009-10-09 @ 21:35:10
URL: http://oliviaisabell.devote.se
Postat av: anonym :)

1. tycker du att det är jobbigt när du jobbar natt på subben och en massa fulla människor berömmer dig för din blogg?



2. har du varit på krogen här i sverige någon gång?



3. i vilken månad fyller du och syrran år?



jag skulle kunna fråga hur mycket som helst. men jag låter nog bli :) hehe

2009-10-09 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0