goodnight_sunshines


London


Dagens vill ha: en ny telefon! jag och pappa var på jakt efter en idag.
Dagens saknad: modette, minns ni? vilken fantastisk tidning!
Dagens köp: tre svarta ramar som jag ska fylla med bilder från london.
Dagens låt: Name the pet - sunshine
Dagens tråkigaste: söndag = pluggdag
Dagens drog: musik.
Dagens smarrigaste: middagen! färsk pasta med vitlökskyckling!
Dagens humör: happy as a cow!
Dagens hälsning: "Matina, snart kommer vi till dig i JErusalem!!"
Dagens avslut: Linda, Beri och jag har sleepover hos mig ikväll!!


Kommentarer
Postat av: martina i jerusalem

WOHOOO!!!!!!!!!!!!! jag längtar så mycket så jag tror jag spricker snart älskning! hHIHHIIH :-D

2009-09-14 @ 21:07:57
URL: http://martye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0