jag älskar

Old time favorite, but with some changes

Att våren är här. Komplimanger från er fina läsare. Att åka skoter med Emma. Känslan i kroppen när man är på väg till arlanda för att åka på semester. Att sitta och dricka té med Tuva och snacka skit. Ben&jerry’s cinnamon buns. Att ligga i soffan en hel dag och kolla på min favorit tv-serien. Hotellfrukostar. Att lägga sig i en nybäddad säng. Att få en kram när man är ledsen. Att ge presenter. Att få presenter. Att gå på bio innan jag börjar jobba vid midnatt. Glee. Att överraska mamma på jobbet och se hennes léende när jag går in genom dörren. Att krama någon jag inte har sett på länge. Spotify. När min favoritsång spelas på radion. Att låsa dörren på Subway klockan tio över tre en lördagsnatt och veta att jag snart ligger hemma i sängen och får sova. Mina arbetskollegor. Min syster Matilda. Väntan på något roligt. Filmkvällar. Att skratta med Saga. Att ligga och prata i telefon med någon i flera timmar. Signe (imilk). När man känner att man gör att någon annan känner sig älskad. bloggar. Doften av min favoritmat. Mamma och pappa. E6. Sommarlovskvällar som aldrig vill ta slut. Att ligga i solen i flera timmar och käka vattenmelon på sommaren. Att cykla hem efter en galen partynatt och se solen gå upp. Moto boy – beat heart. Julafton. Name the pet. Första andetaget i ett nytt land. Att vakna och ha ett oläst sms från ens bästa kompis som enbart berättar för mig hur mycket den personen tycker om mig. Söta post it-lappar i köket från mamma och pappa. Att vara omkring människor jag älskar. Marabou mjölkchoklad. New york. M&m’s. Skridskoåkning och varmsaft. Att åka bil med mina körkorts-kompisar. Den 25:e varje månad. Thailand.  När det plingar till i mobilen och det är killen man gillar som har skickat ett sms. Att åka tåg. Att se mina vänner lyckliga. Bovik. Att gå in i klassrummet varje morgon och få träffa alla fina tjejer. Känslan när man går på stan med en påse i handen och man vet att man precis har köpt sig en ny favorit till garderoben. Att ligga vid poolen hemma hos Tuva. Underkläder som matchar. Dofter som påminner mig om någon speciell person. Mormors sommarstuga. Chailatte. Ringar och armband. Nya, vita converse. Barcelona. Att ha mycket att se fram emot. Att festa och skratta med mina vänner. Att jobba på subway och flirta med snygga killar (haha). Hoodtröjor från H&M herr. Första advent. Jerusalem. Korta känningar som visar benen. Midsommarafton. Att ligga i någons famn. Att se att min favorit bloggerska har uppdraterat. Att förfesta hemma hos Micaela. Att åka till uppsala med tuva. Min iphone. Bacardi breezer. Name the pet – london. Att skratta så att tårarna rinner och magen värker. Maxmål med extra stor pommes frites. Twix. Lyckorusningar som går genom kroppen. Sommarlov.  A lot like love. Att sitta på ett fik med vännerna i timmar. Spela golf med pappa. London. sitta på en balkong och kolla på stjärnfall. Matt pond PA – champagne supernova. Köttbullar och stuvade makaroner. Att åka karuseller. Choklad. Min släkt. Att få ett brev på posten. Mina kusiner. Att sitta i korridoren i skolan och skratta med tjejerna i klassen. Se första lövet falla på hösten. Känslan av kärlek i magen. Att jag fyller 18 år i sommar. Att jag har ett jobb. Att se människor som uppdaterar sina relationstatusar på facebook från "singel" till "är i ett förhållande". värmeljus. Varmchoklad. Mina och Beris regelbundna "godnatt"-samtal. Att skype med Matilda.


Vad älskar ni?

Kommentarer
Postat av: MATILDA HAMMAR

sv: naw, tack hannis :)

saknade dig igår!! <3

2010-04-25 @ 19:20:48
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: martina

tänk du gör då allt för att slippa plugga ;) haha. i love YOU!

2010-04-25 @ 19:39:50
URL: http://martye.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag älskar att det här inlägget fick mig att le trots att jag är dödstrött och deppig!

2010-04-25 @ 19:42:17
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: Thenewkid.

Jag älskar dina "jag älskar texter". Att åka båt på en varm sommar kväll. Att känna mig älskad. Promenera genom en tom stad. Att träffa nya människor. Känslan man har när man precis har kommit ut ur klassrummet efter att ha skrivit ett grymt prov. Kyssar. Din blogg. Att gå och lägga sig när man är overkligt trött. Kärlek. Långklänningar. Massa mer.

2010-04-25 @ 20:09:41
Postat av: julia

Att se att min favorit bloggerska (läs withchocolateonit.blogg.se) har uppdraterat m.m. :))

2010-04-25 @ 21:04:24
URL: http://hotchocolatewithcream.blogg.se/
Postat av: Beri

älskar dig!!!!!!!!!!

2010-04-25 @ 21:52:05
URL: http://sliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0