knäckebröd, hallonsylt och té



source: emma nygren, signe

Jag och Saga har druckit té och ätit knäckebröd med hallonsylt på, kollat på Bella&Tyra show (Alex Schulman in my heart!!!) och nu ska vi lägga oss och se något avsnitt av vår favoritserie - Vänner! Imorgon ska vi gå upp lite extra tidigt och baka scones till frukost!
Ledsen också för min blogg som måste var sjutk oinspirerande för er just, men håll ut mina vänner, snart kommer väll den här "bloggtorkan" att vara över för min del!

Jag kom på en idé, ni får bestämma ett önskeinlägg! JA! Skriv här i kommentarsfältet ett "önskeinlägg" ni vill att jag ska skriva så kommer det upp på söndagkväll! Godnatt nu alla fina!

- flygkaoset! Min pappa som är och spelar golf i Wales kommer inte komma hem förrän nästa vecka även fast han egentligen skulle komma hem på söndag!
+ Tuva hann iallafall lyfta från svensk mark innan "monstermolnen" drog in över Sverige! Ha det bäst nu i Thailand fina du! det är du värd!

Kommentarer
Postat av: maja

videoblogg vore ju hemskt kul :)

2010-04-16 @ 07:53:39
Postat av: Anonym

jaa videoblogg!!:D

2010-04-16 @ 17:45:30
Postat av: lovis

typ om dina favorittrender inför våren&sommaren :D

eller lite tips hur man kan matcha olika plagg ;)

älskar din blogg =)

2010-04-18 @ 00:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0