my monday_





ph1-3. löpningsrunda med små pauser för njuta av synnen av fina våren som är här. ph4. Tog cykeln hem till Tuva precis när solen höll på att gå ner, hur vackert? Ph5-6. Tuva-time!

+ Timmes promenad till skolan i morse. en ny måndags-rutin!
+ Fick träffa alla mina favorittjejer i skolan idag efter en veckas lov!
+ Lunch med Micaela och Martina.
+ STORT grattis till kärkortet Ruzul!!
+ Våren gör mig så lycklig att en löpningsrunda på 40 minuter inte längre blir jobbig.
+ té-mys hemma hos Tuva, hennes té-koppar är enorma! Halvliters-koppar!

På torsdag åker Tuva till Thailand och glassar sig. När hon kommer hem gör hon praktiskt taget bara en "mellanlandning" då hon endast två dagar senare drar iväg igen till london med hennes b-friend. Om jag är avunsjuk? Nejdå, inte alls!

Nu ska jag släcka här i mitt lilla rum och somna med ett leende på läpparna för den här måndagen har varit fantastisk bra! Hoppas er måndag har varit lika bra! CIAO!


Kommentarer
Postat av: Eva

Du får allt att låta så mysigt!

2010-04-13 @ 00:01:32
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: tuva

tack för mys tjejen! Men du, vad hände med elva gränsen? ajabaja ;) <3

2010-04-13 @ 08:33:31
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0