Aug. 30, 2010


Godkväll kära ni! Álla mina lektioner blev inställda idag så fram till klockan tre låg jag raklång i soffan och kollade på Grey's, redigerade bilder och drack té. Vid fyra-tiden drog jag in till MAX och jobbade ett par timmar. Nu sitter jag och dricker té igen och knarkar halstabletter. Jag drog nämligen på mig en förkylning i helgen. Inte kul! Imorgon väntar årets "riktiga skoldag", sen blir de jobb igen men jag lovar att titta in lite här också när jag får tid! PUSS OCH GODNATT

Kommentarer
Postat av: Eva

Du verkar älska te lika mycket som jag! Krya på dig!

2010-08-30 @ 22:15:06
Postat av: matilda

jag saknar diiiiig så förjävligt!

2010-08-30 @ 23:30:24
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0