last days with my iphone


I söndagskväll bjöd min familj Beri på middag inne istan. JAg beställde självklart menyns godaste - hamburgartallrik med baconsås. Mumma!

I måndagskväll bjöd Beri hem gänget på middag. Vi fick oss ett gott skratt när Matilda (långa ben), Miccan (korta ben), Linda (korta ben) och Martina (långa ben) satte sig i soffan..

Jag och Niclas aka Daniel Westling har gått all in på att vi är Viktoria och Daniel. Så här ser några av våra konversationer via sms ut..

Jag, Martina, Micaela och Matilda tog en road-trip till Arlanda igår och tankade bilen för exakt 300 kr. Impressive huh?

Vi inväntade Beri..

Och påvägen hem stannade vi till på Mcdonalds. Vi var så otroligt dryga och dåliga på att beställa att vi skapade kö i driven haha!


Kommentarer
Postat av: milk/signe

haha jag dör på eran smskonversation. skrattade i fem minuter, på riktigt! <3

2010-08-19 @ 16:33:09
URL: http://rodeo.net/signe
Postat av: Julia

hahahah sms;en. det där är verkligen min typ av humor! haha

2010-08-19 @ 19:18:46
URL: http://jajulias.blogg.se/
Postat av: lovisa

haha vilka sms alltså, grymt kul!!

sådana här inlägg är +++++!

2010-08-20 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0