Day 21 – your perfect day

En perfekt dag i mina ögon vore att vakna upp brevid någon man gillar. Känner hans armar omkring mig och hör hans andetag precis vid örat. Vi ligger först kvar i sängen i flera timmar och ser på vår favoritserie, sedan pallrar vi oss upp, käkar nybakade scones med ost och björbärssylt och dricker té. Framåt eftermiddagen möter jag upp några vänner, åker iväg på roadtrip och stannar till vid världens mysigaste plats och käkar jordgubbar i shorts, linnen och converse. Vi tar bilen tillbaka, sjunger till favoritlåtarna påvägen och planerar framtiden tillsammans.
Kvällen spenderar jag vid vattnet, ser solnedgången, delar på en flaska vin med någon, pratar om livet och går inte och lägger mig förräns tidigt på morgonen. En perfekt dag.

KLICK KLICK KLICK!!


Kommentarer
Postat av: alicia

låter helt underbart!

2010-12-29 @ 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0