last days with my iphone


jag körde fast i snön så fick skapa en liten "armé" av några killkompisar i skolan som fick hjälpa mig loss..

jag flätade Linns hår, och nej - hon har inga extensions..

Jag, Linn och Sara bäddade ner oss i "rummet som gud glömde" - skrubben. Här inne har vi i min familj proppat in allting vi inte vill se. Det är även här vi ser på film..

himlen var alldeles magisk en eftermiddag..

jag tog första sprutan mot livmoderhalscancer..

jag avslutade fredagskvällen under misteln tillsammans med Ella och Linnea..
jag vaknade upp på lördagsmorgonen och hittade väldigt fina bilder i bildmappen på mobilen.. Observera att jag var själv när exempelvis den här bilden togs klockan 04.20..

Vi hade spelkväll hemma hos Emma igårkväll..

popcorn, choklad, té, vin och spel!

Markoolio-spelet <3.

Jag avslutade den här veckan på värsta tänkbara sätt - med en krock. Lyckligtvis gick det bra både för mig och för den andra föraren men dessvärre var det med båda våra bilar som fick åka  hem med bärgningsbilen..

Inte nog med att jag krockade ikväll,jag körde även in i ett oskyldigt litet rådjur igårkväll som plötsligt dök upp på vägen. Vad är oddsen på att man råkar ut för två krockar på en helg?

Nu ska jag hoppa isäng och hoppas på att min otur har vänt imorgonbitti

Kommentarer
Postat av: hanna

fasen vilken snygg fläta. hur gör man?

2010-12-21 @ 12:26:47
URL: http://lifeisap.blogspot.com/
Postat av: Ronja

Ojoj, hur gick olyckan till?

Tur att ingen blev skadad i alla fall :)

2010-12-21 @ 15:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0