Q & A's

1. Hur får du din kofta från H&M att bli så där skönt stor jag vill också men fattar inte knepet..
Jag köper XL på H&M herr så blir den alldeles för stor och jättemysig!


2. Vad har hänt med sin systers blogg? kommer inte in på den...
Nej du, inte jag heller. Tråk-Matilda har slutat bloggat och även satt in lösenord på den..  

3. Kan du inte ha frågestund snart?
Kan jag väll, snart! 

4. Jag är lite nyfiken på vad du kuggade dig på på din första uppkörning? Jag ska snart köra upp och är jätte nervös.
Nerövs? Don't be! Det var lite därför jag kuggade. JAg var så nervös att jag inte alls körde så bra som jag vet att jag kunde ha gjort. Jag kugade främst för att jag kollade för lite i backspegeln och sidospeglarna vid.

5. Har Lisa någon blogg?
Nej, tyvärr! Jag har sagt till henne flera gånger att hon borde starta en men hon verkar inte vilja..

6. Jag undrar om din vän Beri har någon blogg. Skulle vara kul att se hur hennes liv ser ut efter att hon åkte till london.
Jag skulle också önska att hon hade en blogg men hennes studier och liv där borta tar upp väldigt mycket tid att jag inte tror hon har tid med en blogg.

7. Är halsduken ny?

Nej tyvär, den här halsduken är ganska gammal. 2-3 år.

8. Vad är det för färg på dina ban aviators? svarta med guldkant, eller är de gröna eller guldiga? Vad tror du man ska välja om man ska försöka beställa dom?
Jag har guldkant på mina och tror att de är den färgen man borde köpa första gången. En kombination man svårt tröttnar på.

9. Vad kostade den tredje tröjan? Skitsnygg!

Jag minns inte exakt vad den här tröjan kostade, men jag tror att den kostade 249 kronor.

10. Bor Martina hos er?
Nej, det gör hon inte. Men hon är en sådan pass nära vän att hon enkelt känner sig hemma när hon är här.


Kommentarer
Postat av: maja

Din blogg är så mysig. :) förmodligen första gången jag kommenterar, men tänkte att det kunde vara käckt att tillägga det liksom

2010-12-12 @ 21:20:20
URL: http://stereosong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0