Day 20 – Favorite vacation

Jag tycker att alla resor har sin speciella charm. Någon kanske är helt galen, någon är så där härlig där man bara ligger i solen och läser böcker, någon annan kanske är en riktigt sån där "WOW-kolla-där-resa" och en annan kanske bara är jäkligt roligt. Om jag nu dock måste välja en som är min "favorit resa" så måste jag välja då jag åkte och hälsade på Martina i Israel förra året.

Martinas pappa jobbar för FN så de bodde där i 6 månader och självklart kunde jag inte hålla mig utan ville såklart åka dit och hälsa på.



Vi träffade på Shia Lebouf's klon, som gick omkring med ett litet vapen i en bar..

Vi spelade tennis på FN's huvudkvarter..

Vi besökte klagomuren..

och en massa marknader..

HAHAHA! Den här bilden är så jäkla rolig. Martina förbjöd mig att le när vi var inne i Jesus födelsekyrka så jag ser ut så här på ALLA bilder som knäpptes där inne..

Här försöker jag le utan att Martina ska se de..

Snygg-Martina..

<3

Utsikten från Martinas hus..


Vi besökte FN's huvudkvarter på Den nationella FN-dagen..

Sexy housewife


Och vi badade i döda havet, eller rättare sagt - vi flöt i döda havet.. Saltnivån i det vattnet är så pass högt att man kan sitta (?) i vattnet utan att nudda botten..

Kommentarer
Postat av: nathalie

underbar bikini på näst sista bilden. vart är den ifrån ?

2010-12-29 @ 11:26:55
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se
Postat av: marty

du är underbar! det var en av mina bästa veckor i mellanöstern <3 kyssar från london!!!!!!!! LOVE

2010-12-29 @ 14:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0